A kutyatartás tízparancsolata

2014. augusztus 24. - Citydogs

1. Mielőtt megveszel, vedd figyelembe, hogy 10-15 évig is elélhetek. Bármilyen elválás tőled fájdalmas lesz számomra.

2. Adj időt arra, hogy megértsem, mit szeretnél.

3. Bízz bennem - ez fontos ahhoz, hogy jól érezzem magam.

4. Ne légy rám sokáig mérges, és ne büntess azzal, hogy bezársz valahová. Neked megvan a saját munkád, a saját környezeted és barátaid. Nekem csak TE vagy.

kutyus-1.jpg

5. Beszélj hozzám. Még ha nem is értem beszéded, szeretném hallani a hangod, a szavaidat.

6. Vedd figyelembe, hogy akárhogy is bánsz velem, én sohasem fogom elfelejteni.

7. Ne üss meg! Tudok harapni, s így könnyen megsérthetem a kezed, de én nem ezt akarom.

8. Mielőtt megszidsz a lustaságom, s makacsságom miatt, gondold át, miért lehetek ilyen. Lehet, hogy nem helyes eledellel etetsz, túl sokat voltam a napon, vagy már öregszem, és a szívem gyenge.

9. Gondoskodj rólam akkor is, ha már idősebb vagyok. Egyszer te is megöregszel.

10. Légy velem a nehéz pillanatokban is. Ne mondd, hogy: "nem bírom látni", "jobb, ha akkor történik, amikor én nem vagyok itt". Minden könnyebb, ha te is velem vagy!